المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هل تؤمن بالحب من أول نظرة يا [أنت]

MoHaMeD MaHdY
2011-12-24, 11:28 PM
نسمع كثيراً عن ... ** الحب من أول نظرة .. ** فهل هذا الحب ... تيك واي ... *** يجئ سريعاً ... ويخف منه الإنسان سريعاً أيضاً .. * مارأيك أنت ؟ ..

mena hassan
2011-12-25, 02:34 AM
اه اؤمن بى جدااااااااا حب من اول نظره بس نااااااااادر جداا لما يبقئ فى انسان يقدر الحب ده ويخاف عليه ويحفظه , هو فى اول لقاء الشخص لما ينظر لاول مره الى حد مش بيبقئ بدرجه حب بيبقئ عباره عن قبول وارتياح بيشوف فى اللى بيتمنئ بيحاول يتقرب منه ويفهمه ويعرف عنه بعض معلوماته الشخصيه بعد كده ده فى حاله توافق الشخصين مع بعض من تفاهم وثقه وحب واهتمام ...والخ يبقئ حب ,الا اذا كان زى الايام دى يتقال كلمه بحبك بسهوله جداااا وبالتالى مش بطول خالص اتقالت من غير اى عذاب ولا شوق وقت وتسليه بيجى بسرعه ويتنسئ اسرع مع اول خلاف مع بعض وساااعات كتتتتتير الخلاف بيبقئ مقصود .

MoHaMeD MaHdY
2011-12-25, 12:41 PM
انا معاكى ومؤمن بيه بس فى زمانا ده بقى شبه معدوم الشباب ماشين بيحبوا ع نفسهم كل اما يشوفوا واحده امووووووووه امووووووووووه بموت فيكى بحبك من غيرك اموت وتلاقيه يمشى من هنا يكلم فى التليفون الو نفيسه وحشتينى فينك تقوله يارتى قولت وحشتينى دى لمين غيرى يقولها ورحمه امى انتى اللى فى القلب ويقفل يقابل حنان البنات بقى يالهوووووووى هموت واتخطب مش مهم امشى معاه بس يخطبنى ابوسه بس يخطبنى مش كل البنات ولا كل الشباب بس دى نسبه كبيرة جدا منهم

mena hassan
2011-12-25, 04:51 PM
هههههههههههههههههههههه فعلا ده اللى بيحصل الولد يمشى مع دسته بنات وللاسف كمان فى بنات كده ماشيين مع دسته ولاد ولا بقئ بيفرق عادات ولا تقاليبد ولا دين , المحترم دلوقتى بقئ ناااادر اووووى .

MoHaMeD MaHdY
2011-12-25, 07:19 PM
طب كويس اسم الدلع بتاعى نادر ^_^

El JoKaR
2011-12-25, 07:32 PM
الموضوع دة جامد اوي يمعلم دنت جيت عل الجرح
انا اي بنت ببص في عينها بحبها
الحقن مش عارف اعمل اية

mena hassan
2011-12-26, 07:54 PM
ياااااااااااا نادر ياللى ما فيش منك اتنين ^_*

El JoKaR
2011-12-28, 09:02 AM
هههههههههههه
طب واللة بتكلم بجد مشعارف اعمل اية
بين عندي ازمة نفسوية

Rana Mokhtar
2012-01-04, 11:04 PM
مفيش حاجة اسمها الحب من اول نظرة هو ممكن يكون اعجاب او قبول لكن الحب ميجيش من اول و لا تانى نظرة الحب ييجى من المواقف و العشرة و التعامل بين الطرفين

fatin
2012-01-13, 12:24 PM
الحب من أول نظرة كلام فارع ومش حقيقي ..مفيش حاجة إسمها حب من أول نظرة

fatin
2012-01-13, 12:43 PM
ههههههههههههههههه جوكر عندك مراهقة متأخرة ولا إيه ؟؟؟ ههههههه إيه كل ما بتبص في عين بنت بتحبها دي ؟؟ ههههههههههههه على كده بتحب كام بنت في اليوم ؟؟؟

fatin
2012-01-13, 12:44 PM
الموضوع دة جامد اوي يمعلم دنت جيت عل الجرح
انا اي بنت ببص في عينها بحبها
الحقن مش عارف اعمل ايةههههههههههههههههه جوكر عندك مراهقة متأخرة ولا إيه ؟؟؟ ههههههه إيه كل ما بتبص في عين بنت بتحبها دي ؟؟ ههههههههههههه على كده بتحب كام بنت في اليوم ؟؟؟

El JoKaR
2012-01-15, 09:51 PM
خلاص يجماعة قفلتوني وانا الي كنت فاكر نفسي رومانسي وبحب من اول نظرة
قفلتوها في وشي كدة عقدتوني
دنتو عيزين جنازة وتشبعوا فيها لطم

fatin
2012-01-21, 10:29 PM
هههههههههههههههه ههههههههه ,,خلاص يا رومنسي إحنا كان قصدنا نوعيك بس ...(ما فيش حاجة إسمها حب من أول نظرة ..(ده إسمة إعجاب يا جوكر ^_^ مش حب )))

perry radwan
2012-03-08, 02:00 PM
انا مؤمنه بالحب اللى من اول نظره جدا ... عشان بيبقى ناتج عن ارتياح بين الطرفين من الاول
و بعد كده بيبقى اعجاب و بيتحول لحب .. فبيبقى فيه زى تقبل للحوار بين الطرفين
لكن الحب اللى بيجى مع العشره ده بيبقى تعود ع الشخص و احتياجنا ليه مش اكتر

و ع فكره يا جوكر انت اللى فيه ده مش حب من اول نظره ولا حاجه ده مجرد اعجاب بالشكل
لكن لما تحب واحد بجد مش هتعرف تشوف اى حد غيرها خالص

Mayada
2012-05-06, 07:25 PM
مفيش حاجة اسمها حب من اول نظرة كما قرأت من قبل

بيكون اعجاب ببسسسسسسسسسسس و دايما ينتهى بفششششششششششششل