المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : أنا وأعوذ بالله من أنا

Noura
2011-08-25, 12:36 AM
بما أننا هنكون كأسرة واحدة فأنا حبيت اعرفكوا بنفسي
أنا اسمي نورا بورسعيدية بالطبع بورفؤادية علي وجه التحديد
انا طالبة في كلية التربية قسم الأحياء
وأتمني اكون مفيدة واستفاد منكوا وتستفادوا مني
وشكراً جزيلاً

MoHaMeD MaHdY
2011-08-25, 02:03 AM
بما أننا هنكون كأسرة واحدة فأنا حبيت اعرفكوا بنفسي
أنا اسمي نورا بورسعيدية بالطبع بورفؤادية علي وجه التحديد
انا طالبة في كلية التربية قسم الأحياء
وأتمني اكون مفيدة واستفاد منكوا وتستفادوا مني
وشكراً جزيلاً

اكيد طبعا ومنورة بيتك واهلا بيك اخت لينا وفرد من افراد اسرتنا الموقع هدفه مساعدة الناس وان شاء الله ربنا يجعلك سبب فى اسعاد او مساعدة محتاج

عاوزين نعرف رايك فى المنتدى فى اقسام كتير ممكن تتعمل بس انا مش عاوز اعمل اى حاجه منتظر اراء الاعضاء علشان مش بحب اكون دكتاتور ههههه والله هيتقال هيتنفذ فقولى افكارك

علشان نوسع نطاق النقاش وعمتا بفكر اعمل قسم اسمه جامعات بورسعيد ويكون فيه كل الكليات اللى فى بورسعيد كتربيه وتجارة وهندسه ويبقى خاص بطلبه الكليه كل كليه ع حدا ويضاف فيه

المقرر والملغى جداول الامتحانات مثلا اخبارها وكده لو الفكرة عجبتك ننفذ وتكونى انت الادمن بتاع كليه تربيه ايه رايك وتساعدينى فى نشره هناك ولاصحابك ومنورنا يانورا هههههه حلوة منورة يانورا

Noura
2011-08-25, 02:30 AM
شكراً لردك بس انا شايفة ان فكرة انك تعمل اقسام للكليات دي تتنفذ لما المنتدي يتشهر اكتر شوية وانا عرفت المنتدي من عالفيس علي فكرة بس عموما انا ممكن اساعدك في نشر الموضوع بس بدون ما ابقي ادمن او حاجة انا مش بحب الحاجات دي وانا رائي اننا نبدأ بقام قسم اساسيين لغاية ما عدد الاعضاء يزيد ونشوف الاراء مرة تانية والاقسام هي :
1- قسم عام
2- قسم رياضي
3- قسم خاص بالصحة
4- قسم خاص بالموضوعات العلمية
5- قسم خاص بالأدب
6- قسم خاص بالمقترحات والشكاوي
7- قسم خاص للتعارف عشان اي حد يشترك جديد
وقسم البنات دا ممكن نستني عليه شوية لما عدد البنات يزيد
علي فكرة نسخة المنتدي جامدة جدا

MoHaMeD MaHdY
2011-08-25, 02:42 AM
شكرا ليكى ياقمر وربنا يخليكى وكويس انه عجبك انا بصمم مواقع وعندى موقع تانى www.egy4n.com افلام واغانى والعاب بس انا عامل ده لبلدى بورسعيد وحابب يكون ملتقى ثقافى وعلمى واكيد هتستفادى منه وكمان الناس فياريت تساعدينى فى نشرة فعلا

genaemad
2016-12-31, 02:52 PM
شكراااااااااااااااااااااا ااا